Nyår

Igår var det nyårsafton, och det skulle självklart firas.

Jag, Johanna, Emelie, Ellinor, Lina och Cornelia samlades på Norrmalm, hemma hos Johanna.
Alla förutom jag och Cornelia åt pizzor köpta på statol, medan vi åt medhavda quornbitar. Musiken var på och stämningen var på topp (självklart var jag tvungen att sätta mig framför datorn lite). Sen började vi, tjejer som vi är, blanda drinkar. Vi smakade lite, men sedan skulle vi till Skultorp så vi tog med oss våra drinkar i plastflaskor. Och mot bussen bar det iväg, redan på vägen dit började Lina dricka vilket resulterade i att hon blev onykter ganska snabbt, eftersom att hon är så liten.

Väl på bussen så träffade vi några som skulle till samma fest som oss så vi gick sällskap med dem. Tillslut var vi framme hos en kompis till Cornelia och Johanna. Där var det mycket folk och det blev tyvärr lite för mycket alkohol för min del. Mina vänner försvann och 20 i 2 åkte jag hem med bussen. Men det var ganska trevlig kväll ändå.

RSS 2.0