Elenorez!

Ellinor är här nu hon är störd <3


jag: ellinor får jag ta en godis?

ellinor: mmmhhh

jag tar en godis och tuggar på den och äter upp halva och har godispåsen i min famn

ellinor (sliter åt sig den halva godisen och skriker): VAD FAN HARU FÖR FEL I HUVUDET?!??!?

älskar kvinnan vill bara slita henne i stycken och grilla och äta upp henne <3

INTE EN GRÖN HAND, TVÅ HÄNDER, TVÅ!


Ellinor! :D

image12

Ellinor kommer troligen till Norrköping imorgon för att mellandagsrea-shoppa med mig.
Bäst lär det bli! (Ellinor + familj på bilden)

Julklänning!

image11

Denna underbara jul/nyårs-klänning fick jag av min pappa för någon vecka sen! Köpt på Gina tricot för en sådär 250 kr. Med enkla vinröda knästrumor till funkar den till jul, och med några spexiga strumpbyxor och ett glitterskärp så blir det även en bra nyårsklänning! Glad jag blir när sådant händer mig.

(Tack för att du tog bilden Ellinor <3)

Startar igen!

Har inte bloggat på ett tag, har satsat på skolan och lite annat.  Men nu börjar jag igen!

image10

Tröja - Monki

Fick denna underbara tröjan av min syster idag. Bilden är hemskt dålig, men jag har dock ingen kamera i närheten så det blir en bild tagen med min webbkamera. Älskar pösigheten, älskar att jag ser smalare ut än vad jag är.

På onsdag kommer Ellinor (http://ellisellis.webblogg.se) kanske till Norrköping och mellandagsrea-shoppar med mig. Har massor med pengar efter jul, men ingen aning om vad jag ska köpa. Tips?

RSS 2.0